30 September 2009

.toing.toing.toing.

yosh!!

suda 3 bulan hambe x hapdet blog..
segerombolan kejadian, senario, pancaroba, pancaindera telah hambe tempuhi..

  1. sori mong, aku blom bwat tag ko..
  2. man u no.7 milik owen..
  3. man u kalah ngan burnley..
  4. man u top of the league so far & forever season 09/10..
  5. man u vs. wolfsburger (sedare-mare hamburger, hotdog) mlm ni champions league..
  6. apahal asek man u jek..
  7. kuala berang suda ada KFC.. berjuta-juta rakyat kuala berang yang darak (jakun) memenuhi KFC tersebot saban hari..
  8. baru angkat sony ericsson W910i (xde duit nak angkat mahal2)..
  9. da berapa kali da pilihan raya kecil di seluruh malaysia.. ni kat bagan pinang pakcik isa samad plak bertanding.. ape punye sengal la UMNO.. da terang2 pakcik tu x suci nak dicalonkan lagi.. x reti langsung nak cover kebebalan mereka..
  10. mong operate balik.. kali ni pakai stainless steel.. water resistant 100 metres..
  11. ari ni ari last praktikal.. aku plak demam 2 hari.. so automatically aku da abes praktikal 2 ari lepas ^_^
  12. ustaz asri rabbani & yasmin ahmad meninggal dunia..
  13. tsunami di pulau samoa amerika.. ish kalaulah yang kene tsunami tu US & israel, alangkah indahnya..
  14. usain bolt da 2-3 kali memperbaharui rekod dunia 100m & 200m..
  15. aktiviti mingguan terbaru - karaoke!! :P
  16. kucing2 ucop bergaduh sesama sendiri di facebook..
  17. FYP nex sem.. takottzzz..
  18. Noordin Mat Top (bukan mat top cyberjaya) ditembak mati..
  19. da abes puasa.. belom abes raya.. selamat hari raya semua~
  20. kakak ku bakal kahwin.. akhirnya..


p/s:-
semalam aku mimpi aku main bola ngan cristiano ronaldo (musuh)..
agak cekap jugakla aku beraksi..
aku ngan dia main untuk man u..
lawan chelsea..
tapi..
2 2 team ade muke yang x kenal..
kira macam dak2 baru la..
team chelsea yg aku nampak dalam mimpi tu essien, lampard, drogba, belletti..
belletti

aku siap assist 1 kot..
yang peliknya..
kitorg main dalam umah.. siap masuk dapur lagi..
pastu yg kitorg duk sepak2 tu bukan bola..
tapi besi yg sgt berat..
siap ada pemegang lagi.. kira kalau ada tangga2 tu bole la angkat pakai tangan..
berbentuk segi 4 tepat (yg macam org buat rumah gune untuk ratakan simen tu)
pastu team chelsea siap masak lagi.. sup tomyam.. seryes aku x reka ni..

pas game..
aku duk borak2 ngan cristiano ronaldo..
tau plak dia ckp melayu..
bincang pasal study beb..
kira dalam mimpi tu cristiano ronaldo memang scorer la dalam study..
aku ada tanya gak skang kat dalam dunia ni dia footballer paling hebat no. berapa..
dia cakap dia no.4..
no.1 messi..
no.2 eto'o..
no.3 henry..
(macam main pes je..)



moral of the story:
  1. sebelum tido amek wudhuk..
  2. jadilah macam cristiano ronaldo tu.. study pon 1st class.. main bola pon superb..

Electronics Engineering
Majoring in Robotics and Automation



2 comments:

[ izzati ] said...

haha sengal :P

anies said...

a'ah la duang sees jakun gile org kober erh ..
malu wase.. kah2 :)