30 March 2009

.janda.

tikam tikam jangan tak tikam!!
tikam sepuluh dapat seratus.. tikam seratus dapat seribu.. tikam seribu dapat beribu-ribu!!..
yaaa tikam tikam jangan malu jangan segan!!..
tikam sahaja nombor yang anta mahukan.. tapi nombor dua ana yang punya!!
mari kita tengok siapa yang kena!!

yaaa!! tuan-tuan dan puan-puan.. saudara saudari sekalian!!..

ini hari hamba mau jual satu produk la..
kualiti nya bagus.. rasanya enak..
minum sekali nak lagi..
apa lagi.. jom terjah!!


produk kopi janda ini diedarkan oleh salah seorang housemate hamba..
beliau merupakan supplier utama di seluruh negeri melaka..
di mana disimpan produk2 ini?.. di stor?.. bukan.. di ruang tamu rumah sewa hamba..
masih belum percaya?.. tengok bawah.. tengok.. tengok..


berminat untuk mencubanya?.. hubungi:

Zulhelmi b. Zakaria (atau nama manjanya PAKYA)
0136248479


Electronics Engineering
Majoring in Robotics and Automation



7 comments:

Hanif Amir said...

Jannnnddddaaaaa!!

WaNaHakALuGi..~ said...

ehhh..ayah sy pon jual mende ni gak!haha

NoR said...

penah minum ke u?
sedap ke u?
hihi

fendy_ahmad said...

Salam,

Pak Ya kena bayar royalti kat osemates lain sikit ya .. hahhaha, baru bisnez berkat ;)

[ reedjuan ] said...

hanif amir~ yaaa itu dia sorakan padu peminat fanatik kopi janda!!

wanahakalugi~ eh yeke?.. hulamak mesti balik umah ari2 minum kopi ni kan?.. hehe..

nor~ pernah le.. sedap ke x?.. mesti la sedap.. kalo x x promote dah.. hehe..

fendy ahmad~ w'salam.. itu la masalahnye abang fendy.. saye da promote kopi dia kat mmbe2 saye.. dia wat dek je.. bukan nak belanja kopi sepapan 2.. hehe..

peJun said...

janda....la..dia simpan kat ruang tamu umah korang je..aku ingat dia sumbat dlm bilik dia..ko pas nie jual la kopi DUDA lak..dia dah jual janda...

[ reedjuan ] said...

pejun~ kalo janda tongkat ali.. nati duda kacip fatimah la plak kan kan?..